SZKOŁA CYCHRY


  • Historia
  • Patron
  • Kadra
  • Samorzad
  • Aktualnosci
  • Nasze Sukcesy
  • Projekty
  • Kontakt
  • Statut Szkoły
  • COVID-19

Projekty



Projekty





Plan zajęć 2018/2019



Sprzęt zakupiony w ramach projektu
"Poprawa jakości kształcenia podstawowego SP Cychry"



Zajęcia Dydaktyczno Wrównawcze



Zajęcia realizowane są z grupą uczniów klasy III. Celem tych zajęć jest pomoc uczniom z trudnościami w nauce czytania, pisania, liczenia oraz pomoc w radzeniu sobie z emocjami i stresem. Stymulowanie aktywności twórczej uczniów oparte jest na aktywizujących metodach i technikach zachęcających do samodzielnego działania uczniów wspierając ich ogólny rozwój.



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed malesuada faucibus ex nec ultricies. Donec mattis egestas nisi non pretium.



Zajęcia Matematyczno- Przyrodnicze klas IV-VIII



Zajęcia pod tytułem "Czy wiesz co jesz?". Zajęcia poświęcone kształtowaniu postaw i nawyków racjonalnego odżywiania. omówiliśmy czynniki mające wpływ na nasze zdrowie, rodzaje pokarmów, które lubimy, a niekoniecznie są dla nas zdrowe np. słodycze. Wykonywaliśmy obliczenia procentowe przedstawiające zawartość cukru w różnych produktach.



Zajęcia Socjoterapeutyczne



Uczniowie podczas tych zajęć przede wszystkim poznają siebie, a także uczą się rozpoznawać swoje i innych stany emocjonalne, współpracować w grupie, radzić sobie z negatywnymi uczuciami oraz poznają sposoby w rozwiazywaniu problemów.



ZAJĘCIA MATEMATYCZNO PRZYRODNICZE KLAS I-III W zajęciach uczestniczy czworo uczniów. Dużym zainteresowaniem cieszą się zajęcia przeprowadzone w terenie, obserwacje i doświadczenia:

- rozpoznawanie drzew, krzewów, mierzenie obwodów drzew

-warstwowa budowa lasu

-uroki jesienie, sadzenie cebul kwiatowych.



Zajęcia Logopedyczne



Rozwój mowy jest jedną z ważniejszych umiejętności jaką zdobywa dziecko. Trwa on przez wiele lat i przebiega w indywidualnym rytmie. Główne zadania logopedy to dokonywanie diagnoz logopedycznych. Działanie w zakresie profilaktyki logopedycznej, motywowanie dzieci do działań niwelujących zaburzenia artykulacyjne. Wzmacnianie wiary uczniów we własne możliwości, rozwijanie samoakceptacji i kształtowanie pozytywnej samooceny. Wyrównanie szans edukacyjnych dzieci z wadą wymowy. Prowadzenie ćwiczeń wspomagających terapię zaburzeń komunikacji werbalnej.



Projekt - zajęcia rozwijające z języka angielskiego



Projekt - zajęcia logopedyczne



Projekt - zajęcia informatyczne



Projekt - zajęcia korekcyjno - kompensacyjne